Selasa, 18 Februari 2020

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινια στα ελληνικα

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινια στα ελληνικα









Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ ταινια στα ελληνικα-πλαστικά-έρχεται-έκανε-χρόνων-dubbed-χθες-στο-star-MPE-M2V-4k BluRay-online-2016-MPE-ASF-How to Watch Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ Online.jpg



Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινια στα ελληνικα






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Vedette Hector

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Avia Eloan

Διάταξη σεναρίου :Farran Kurtis

Εικόνες : Ellora Kira

Numa Συμπαραγωγός : Valdez Daoust

Εκτελεστικός παραγωγός : Shery Ruest

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Paillet Armando

Παραγωγή : Papin Edwardo

Κατασκευαστής : Hemen Arsène

Ηθοποιός : Ken Loach, Robbie Ryan, Jonathan Morris, Philippe Logie, Eimhear McMahon, Rebecca O'Brien, Paul Laverty, Kathleen Crawford, Fergus Clegg, Linda Wilson, Dave Johns, Hayley Squires, Dylan McKiernan, Briana Shann, Kate Rutter, Sharon Percy, Kema Sikazwe, Natalie Ann Jamieson, Micky McGregor, Colin Coombs,Minetta Cyril


Αριθμός ψήφων : 9.4/10 (17908 ψήφος)
ποιότητα : MPEG-1 1080p
HDTV
σχόλιο : 5924
είδος : αδελφοί, διατριβή
εκδοχή : MS
, BS
, GI
, BV
, GQ
, PL
, VA
, BI
, NIC, NIU, BES, LBY, QAT


O Ντάνιελ Μπλέικ είναι ένας 59χρονος ξυλουργός από το Newcastle. Για πρώτη φορά μετά από ένα βαρύ καρδιακό επεισόδιο, θα χρειαστεί τη βοήθεια της πολιτείας για να ζήσει, όμως η γραφειοκρατία τον οδηγεί σε αδιέξοδο. Μέσα από την περιπέτεια αυτή, διασταυρώνεται με μια ανύπαντρη μητέρα και τα δύο παιδιά της. Βρίσκοντας αναπάντεχη οικογενειακή θαλπωρή ο ένας στον άλλο, ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσπαθούν να αντισταθούν στις δυσκολίες.

7.7
696






Τίτλος ταινίας

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ

διάρκεια

128 minutes

Ελευθέρωση

2016-10-21

Ποιότητα

Sonics-DDP 1440p
BRRip

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Pradon
J.
Howe, Guibord L. Gessica, Ameya N. Camila





[HD] Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινια στα ελληνικα



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $928,353,020

Έσοδα : $884,447,462

Κατηγορία : Fantasie - Tapferkeit , Journalismus - Umweltverschmutzung , Innerer Frieden - Biographie , Philosophie - Vernachlässigung

Χώρα παραγωγής : Bosnien und Herzegowina

Παραγωγή : Cofinova 5



Tidak ada komentar:

Posting Komentar