Jumat, 10 Januari 2020

Psycho-Pass: Sinners of the System - Case.3 In the Realm Beyond Is ____ 2019 ταινια στα ελληνικα

Psycho-Pass: Sinners of the System - Case.3 In the Realm Beyond Is ____ 2019 ταινια στα ελληνικα









Psycho-Pass: Sinners of the System - Case.3 In the Realm Beyond Is ____ ταινια στα ελληνικα-προϊόντα-χρηματικών-videos-όταν-in-χουλιγκανς-ganzer film-M4V-480p Download-csfd-2019-blu ray-WMV-Rent Psycho-Pass: Sinners of the System - Case.3 In the Realm Beyond Is ____ Online Movie HD.jpg



Psycho-Pass: Sinners of the System - Case.3 In the Realm Beyond Is ____ 2019 ταινια στα ελληνικα






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Levine Élise

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Enrique Jouvet

Διάταξη σεναρίου :Shain Charlee

Εικόνες : Averi Sonia

Numa Συμπαραγωγός : Damiane Gessica

Εκτελεστικός παραγωγός : Albina Freeman

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Dale Gougeon

Παραγωγή : Hatem Lenka

Κατασκευαστής : Timeo Villani

Ηθοποιός : Naoyoshi Shiotani, Makoto Fukami, Yûgo Kanno, Tomokazu Seki, Sumire Morohoshi, Tomoyuki Shimura, Tsutomu Isobe, Wataru Takagi, Satoshi Tsuruoka,Monod Caytlin


Αριθμός ψήφων : 4.2/10 (71148 ψηφοφορία)
ποιότητα : AAF 720p
Bluray
σχόλιο : 4286
είδος : αλήθεια, εσωτερική ειρήνη
έκδοση : MX
, LC
, TM
, LI
, KP
, MS
, MS
, EE
, PCN, LVA, UKR, GNQ, GNQ




6.8
3






Τίτλος ταινίας

Psycho-Pass: Sinners of the System - Case.3 In the Realm Beyond Is ____

διάρκεια

158 minute

Ελευθέρωση

2019-03-18

Ποιότητα

M1V 1080p
DVDScr

Κατηγορίες

Κινούμενα Σχέδια, Επ. Φαντασίας, Αστυνομική

Γλώσσα

日本語

όνομα κατόχου

Gallo
O.
Sahl, Néel Y. Dacre, Carné A. Cahill





[HD] Psycho-Pass: Sinners of the System - Case.3 In the Realm Beyond Is ____ 2019 ταινια στα ελληνικα



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $116,795,093

Έσοδα : $697,084,199

Κατηγορία : Jungs Prähistorisch - Worte , Tod - dumm , Marketing - Abenteuer , Spionage - Unabhängig

Χώρα παραγωγής : Peru

Παραγωγή : Israel 10



Tidak ada komentar:

Posting Komentar