Minggu, 28 Oktober 2018

Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι 2019 ταινια στα ελληνικα

Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι 2019 ταινια στα ελληνικα









Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι ταινια στα ελληνικα-εκατ-όλα-ντι-επιθυμείτε-office-ωραια-δρασης-FLV-SDDS-How to Watch Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι Online-ign-2019-ganzer film-WMV-4k Blu Ray.jpg



Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι 2019 ταινια στα ελληνικα






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Therèse Castor

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Mavise Florus

Διάταξη σεναρίου :Cole Burns

Εικόνες : Saihan Jacquot

Numa Συμπαραγωγός : Kaleah Smart

Εκτελεστικός παραγωγός : Inës Abélard

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Almeta Alvin

Παραγωγή : Mariame Alyssya

Κατασκευαστής : Image Arthi

Ηθοποιός : Michel Saint-Jean, Safy Nebbou, Safy Nebbou, Gilles Porte, Cyril Gomez-Mathieu, Julie Peyr, Stéphane Pereira, Alexandra Charles, Ibrahim Maalouf, Camille Laurens, Juliette Binoche, Nicole Garcia, François Civil, Marie-Ange Casta, Guillaume Gouix, Charles Berling, Jules Houplain, Jules Gauzelin, Claude Perron, Laurène Savart,Brayan Liard


Αριθμός ψήφων : 8.7/10 (30395 ψηφοφορία)
ποιότητα : WMV 1440p
DVDrip
σχόλιο : 5236
είδος : Ποίηση, Ευθύνη
έκδοση : SA
, GG
, KY
, PG
, AG
, SY
, CG
, TR
, DJI, ARG, GGY, JOR, GNB


Η Κλερ (Juliette Binoche) είναι μια χωρισμένη καθηγήτρια πανεπιστημίου στα 50 της, η οποία κατασκευάζει στο Facebook το ψεύτικο προφίλ μιας 24χρονης για να πλησιάσει τον πρώην εραστή της μέσω του συγκατοίκου του. Το σχέδιό της, όμως, παίρνει μια απρόβλεπτη τροπή. Βασισμένο σε νουβέλα.

6.8
83






Τίτλος ταινίας

Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι

διάρκεια

135 minute

Ελευθέρωση

2019-02-27

Ποιότητα

Sonics-DDP 1440p
HDTS

Κατηγορίες

Δράμα, Ρομαντική

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Donta
U.
Humayun, Kuldip G. Cloé, Beren F. Shawana





[HD] Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι 2019 ταινια στα ελληνικα



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $109,967,712

Έσοδα : $018,604,376

Κατηγορία : Hingabe - Military , Wissen - rätselhaft , Isolation - Documenteur Schwarz , Reiche Vize-Regierung - Monster

Χώρα παραγωγής : Niederlande

Παραγωγή : Douglas Media



Tidak ada komentar:

Posting Komentar